saknat mig?

Kan bertätta lite om gårdagen och så eller ja hände typ inget men iaf.. jag och sarah åkte ju hem till mig så missade bussen såklart, så fick GÅ till tåget i farsta strand, och jag var så jävla trött klockan var tio haha, tror jag börjar bli en riktig sömntuta.. (a) aja, när vi kom till tåget skulle precis dörrarna stängas men vi hann, kom till trånkan köpte en klubba och kom hem runt halv elva.. vi gjorde inte så mkt, snackade och så. Var skit trötta så orkade inte göra något heller!

Whatever.. kul att veta va? Vaknade tolv idag, och gick ner till trångsunds c för att handla frukost. Fanns ingenting hemma vi ville ha, gick osminkade och allting. Tur att ingen såg oss! Sen fixade vi oss, drog ut. Sen tog vi bussen till sarah, och nu sitter vi här. Ska äta någonting snart kanske, börjar bli lite hungrig! PUSS

miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0