mums..

Åt precis rabarberpaj med vanliljsås, sjukt gott haha! Och nu har vi fasnat här vid datan igen hihi =) Vad gör ni själva? Det här är konstigt.. konstigt nog så känner jag att jag börjar bli lite trött, haha och klockan är tio över elva? Nu på kvällarna brukar jag faktiskt somna ganska så tidigt, kanske för att jag vaknar ganska tidigt.. who knows. Måste nog börja vakna senare och vara uppe sent! Det är sommar, och då nej då ska man inte vara en sömntuta på kvällen inte. Tänk när alla är ute på sommarkvällarna, så ska jag ligga i min säng och sova? Nej så vill jag inte ha det inte. Skit kul. Nej men nu ska jag allt vara vaken länge, och inte somna! Vanligt inlägg haha jag vet, men... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0