mean girls

Vi kollade aldrig på filmen igår, vi orkade inte! Så vi kollar på den nu istället.. vi är verkligen lata. Sitter inne, men det är ju regn så det finns ingenting att göra ute. Men senare vid sju ska jag säkert ut! Får se hur det blir med det. Som sagt, sitter och kollar på mean girls nu, den är verkligen skit bra! Även om jag har sett den mer än kanske 20 gånger. Men man kan ju bara inte sluta skratta åt vissa scener. Nej nu ska jag sluta vara osocial och kolla på filmen, annars tappar jag bort mig!

Och förresten, kommentera gärna inlägget nedan, om lockigt eller rakt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad är din favoritlåt justnu?:)

2009-06-14 @ 17:00:31
Postat av: Olls

Kommentera blogg sötnos!

Puss!

2009-06-14 @ 18:04:34
URL: http://olls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0