jag har saknat er!

hej sötnos..!
Saknat mig? självklart! Men nu är jag tillbaka igen, eller ett tag iaf. Sitter hemma hos sarah C nu som vanligt, alltid lika trevligt bästavän! Vi kom hem för ett tag sen, från skolan! Hade klassens dag, men kan säga att det var sjukt tråkigt.. kollade bara på film typ, sen slutade vi! Klockan halv tolv, så ja det kanske inte var så jobbigt ändå! Kollade på american pie.. men den blev bara lång tråkig efter ett tag, så vi jag julia och sarah stack ett tag.

Idag kanske jag sover här hemma hos sarah, mysigt! För vi tänkte att vi ska fixa oss tillsammans till skolavslutningen imorgon, och raka benen ikväll så dom blir alldeles lena. Kanske slänger in en bild på min snygga vita klänning sen oxå, men bara kanske baby!=)
Håll ut nu.. så kommer lite bilder i nästa inlägg! Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0