hemma hos sarah C baby IGEN!

Han inte skriva mer igårkväll.. Men åkte hem runt sex tiden! Och jag anar att ni har saknat mig!
När jag kom hem åt jag, och kollade på. A shot at love with the ikki twins, det är verkligen skit bra! Ett program jag följer. Sen så smsade jag med lite människor och så..

Men nu sitter jag hos sarah C här igen, och jag vet. Klockan är bara elva, skit tidigt! Men kom hit så att vi kan fixa oss tillsammans, senare mot dagen åker vi till skogås och gör a secret! =) Och det blev ändrade planer, skulle egentligen vart med tjullan idag, men hon kunde inte. Så ska vara med henne imorgon istället!
Pussar från eran favorit Marilyn.

glamourösaste toffsen i know baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0