hej igen!

hej baby!
sa ju att jag inte kommer skriva så mycket alls .. men kan börja berätta lite om gårdagen, efter skolan tog  jag bussen till huddinge c och mötte tjullan! så drog vi till tullinge och träffa några, det var väl mysigt. kollade på film och så, runt sju tiden skulle hon på träning så vi stack därifrån halv.. jag kom väl hem vid sju och gjorde inte så mycket.. åt och kollade på tv!

och nu idag så sitter jag hemma hos sarah C, vi har haft fotbollsturnering med klassen i det här vädret!? inte kul... regnade som fan, så ja jag fick lockigt hår, dog nästan. Aja, vi kom hem för ett tag sen, slutade tidigare än väntat. snart hoppas jag på att ni får lite bilder från dagen, tog inte många alls.
puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0