hej & hejdå

Kommer inte skriva mycket idag, aja, kom nyss till sarah C från swm, sov typ bara 3 timmar inatt, men ändå är jag pigg som fan, vi vaknade åtta eller nio. Men endå, jag klarar mig!=) Trevligt, skulle dra tidigt eftersom att jag skulle ju till sarah c som vi hade bestämt för någon dag sen, snart ska jag och hon in till stan och möta min vanliga mamma, vi ska ha någon midsommargrej u know. Skit kul hah! Nämen jag vet inte, man har ju sarah med sig i alla fall, slipper vara ensam med familjen hela dagen. Det är verkligen trist.. Jaja, bussen till farsta C går typ halv, och tåget har jag ingen aning. Vi får väl kolla på sl eller någonting, och kommer nog inte skriva mer idag. Och bara kanske imorgon, vet inte om det blir i helgen, kanske dyker upp någongång.. jaja det märker ni nog! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0