haha så klockrena..

yeah, nu är vi hemma igen. Efter en liten tripp där ute som vanligt, vi träffade tre mobbade killar som vi skulle träffa, en liten bit från sarahs hus. Men jag fick största dampen, eftersom att jag inte ''tål'' fula killar.. så sa till sarah att jag ville att vi skulle springa därifrån, men det gick inge vidare haha. Så sarah gjorde så att falskt samtal ringde henne istället, hon låtsades snacka med sin mamma i tele som sa att vi behövde komma hem nu. Bara för att vi skulle komma från dom, svär dom var nog dom fulaste jag sett. Inte för att vara taskig, men haha det finns verkligen mycket finare ska ni veta. Nu ska vi kolla på film - barnhemmet. Verkar fan skit scary, har inte sett den förut så det ska väl bli mysigt. En Sarah&Marilyn myskväll, med en massa godis och chips. Vi ska verkligen tjocka oss, menmen sånt kan man oxå göra ibland. Hörs senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0