Godmorgon

Har ni sovit gott älsklingar? Hoppas det!=)
Jag hann inte skriva godnatt igår, Sarahs internet dog vid ungefär klockan ett. Sen så satt vi inte vid datan mera..Vi åt lite ''kvällsfika'' halv två på natten, haha men vi blev hungriga och så kan det gå! Efter det låg vi och snackade lite, så smsade jag med lite folk. Somnade runt tre tiden tror jag.

Och nu är vi vakna, vaknade runt tolv.. har ätit frukost och kollat på systrar i jeans. Helt okej faktiskt! Och nu är Sarah i duschen, kanske duschar efter. Man vill ju känna sig fräsch.. men vet inte vad som händer under dagen, även om typ hela dagen håller på att klicka förbi.. Aja, inge planer än i alla fall! Nu ska jag vara inne på facebook lite, min nya favorit! puss


Kommentarer
Postat av: Felicia

Söt bild (a)'

2009-06-15 @ 15:03:34
URL: http://prohaska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0