eran älskling marilyn är tbx !

Nu är vi hemma från pizzerian, skit gott var det. Sen på vägen hem köpte vi våra urstora tuggumin som vanligt ni vet! Och kom hem för inte så längesen, men sarah är inte här. Hon åkte nyss med sina föräldrar någonstans.. och kommer hem om ca en timme. Så jag är hemma hos henne själv nu i hennes rum. Hoppas hon kommer snart, ligger här i hennes säng och sitter vid datan. Ska kanske platta håret nu, vi gick hem till hennes kompis becka och hämtade den. Hon hade visst glömt den. Så nu har jag den i alla fall, haha jag är besatt av att platta mitt hår.
När hon kommer hem ska vi fixa oss och dra till trånkan och så.. kanske åker någonstans med tåget. Vill iaf träffa en massa, fan vad kul! Jaja nu ska jag fortsätta kolla runt lite!

Kommentarer
Postat av: marilyn

jag frågade henne, och fick ! så ja jag pallar .. =)

2009-06-12 @ 16:44:10
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0