02:18

Haha vi kollade klart på filmen för ett ganska långt tag sen, klockan är ju snart halv tre? Och jag börjar faktiskt bli ganska så trött kan jag säga.. vet inte heller när vi måste upp imorgon. Ska ju åka till Sarah
C och sen dra in till stan innan halv två, så det verkar inte bli ngt sova ut inte haha, ligger just nu i sarahs säng. Vi har druckig energydricka så att vi ska försöka hålla våra ögon öppna, kände mig faktiskt lite piggare efter att jag hade druckit lite sån sak.. yeah!
här får ni en låt, hm.. undrar vem den kan påmina om..? du vet vem du är



fett smal på bilden, sjukt nice..

Kommentarer
Postat av: Anonym

anorexia unge -.-

2010-10-13 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0