Torsdag!

Hej på er allihopa!

Idag i skolan hände typ ingenting speciellt faktiskt. Och efter skolan skulle jag egentligen varit med sarah igen men hon hade kör så jag satt kvar lite med Liam, calle, viktor och typ någon mer. Det var väl trevligt! Sen åkte jag hem och gjorde inte så mkt, en tråkig torsdag så att säga. Har pluggat lite och nu sitter jag och kollar på mammas pojkar, internet är lite segt och fungerar knappast, menmen passar på att skriva ett inlägg :) det är reklam nu och börjar nog snart så nu ska jag inte skriva mer, det är ju final hehe!
Kisses ♥




Jag och sarahs urgulliga kusin för kanske en två veckor sen! Han är så söt!
(kolla inte på mitt hår haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0