Tack bästis för världens bästa födelsedag!

Hemma från snöstormen nu, skönt!

Runt elva tiden mötte jag Sarah i farsta strand, vi möttes där istället för älvsjö. För vi skulle till Farsta Centrum en snabbis först, sarah skulle köpa min present som hon inte hade hunnit innan! Så medans hon gick runt där och skulle köpa den till mig så fick jag gå till andra sidan farsta hehe, sen tog vi tåget till älvsjö och sen vidare mot Södertälje!

Vi skulle se när Erik sjöng, det var skit mycket folk och alla bara skrek och var galna, även vi hehe! ;) När han kom på scenen.. O-M-G! Jag dog, han är så j*vla snygg, Jag tror jag är kär hehe! Vi filmade när han sjöng ''higher'' ni får videon sen, GAAAAH UNDERBAR! Nog pratat om det, sen käkade vi och drog till farsta centrum igen, väldigt mycket tåg hit & dit! Menmen det var helt klart värt det! Vi träffade på Calle, Liam & david och var med dom ett tag.. hälsade mest och så! När vi väl var där passade jag och Sarah på att handla lite småsaker ni vet..? Kunde inte låta bli! Har oxå fått så många fina grattningar, tack allihopa som har grattat mig! Och här får ni lite bilder från idag!


Bästis!


Erik på scen, SÅÅ BRA!


Var såklart tvungen att ta flera foton (a)


Liam & calle i Farsta! (suddig bild..)


Jag hoppar i snön!


Sarah syster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0