Snackar med sarah i telefon!

Nu är jag hemma, förlåt att jag inte skrev innan jag gick ut men internet slutade typ fungera tyvär. Jag gickn hem till lollo så var vi där ett tag för vi orkade inte gå ut när det var snöstorm, rena rama snöstormen på riktigt!

Sen så fick lollo en galen idé att vi skulle åka till länna till city gross för hon ville handla glass - ben & jerrys. Det enda som var öppet typ haha så vi åkte dit i ovädret, ända till länna! Fattar inte hur vi orkade hehe.. menmen sen åkte vi till henne igen och åt middag och satt vid datan typ, vilket liv haha! Ehm.. Ja, jag snackar med bästavän i telefonen nu och dampar för att det fortfarande inte går att ladda in bilder (!) Men är ändå skit glad för att jag fyller fjorton om nästan tre timmar, är bara tretton tre timmar till av mitt liv! Åh vad härligt :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0