Nydushad & fräsch!

Har nyss duschat och tror att jag ska kolla på en film snart! Lite deppigt att vara själv på kvällen tycker jag.. Men jag klarar mig!

Sitter här och lyssnar på gamla låtar som påminer om 2009, finns verkligen tusen! Nu är det bara två dagar kvar på det här året och sen är det slut, tiden har verkligen gått snabbt tycker jag. Snart är jag 30 (!) Nejnej så vill vi inte tänka.. Det här året har både varit bra och dåligt. Man har träffat sjukt mycket nya människor men endå förlorat vissa, inte så kul men det kommer nog hända varje år, vänner kommer och går som man säger, Vissa stannar inte föralltid..
Jaja hoppas att 2010 blir dubbelt så bra än vad det här året har varit!

Här är tre låtar som verkligen påminer om 2009 enligt mig, jag kan lyssna på dom och så kommer det upp så många minnen, gosh längtar tillbax till sommaren!









Kommentarer
Postat av: Kaveh

Ja fy fan asså! Hoppas också på ett dubbelt så bra 2010!

Men käns skönt å konstatera att 2010 kan ju inte bli sämre än 2009 iallafall!



Kraaaam från en lika ensam kille i Finspång!

2009-12-29 @ 22:25:18
URL: http://kavehlhcbloggarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0