Nu har jag sovit gott!

Vaknade faktiskt av mig själv klockan sju för jag trodde det var skola... så jag fick lixom panik, men sen kom jag på att tänka att det var lov hihi (a) Låg och kolla på typ fem avsnitt av guds tre flickor igår, seriöst det är skit bra :o ska kolla ett eller två till nu på morgonen, orkar inte gå upp haha x)!
Så ja.. jag somnade runt ett två igår och vaknade tio, kan faktiskt inte sova längre än tio, typ. Skit konstigt, förut sov jag typ till tolv varje dag.

Aja, det här inlägget blev lite konstigt så skriver om ett tag när jag har kollat på avsnitten, Puss :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det bäästa program i världen !

2009-12-21 @ 20:45:33
URL: http://ceg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0