Not thirteen any more :)

Ni som undrar vart skorna är köpta ifrån får väl hitta dom själva, skrev det förut i bloggen så det borde räcka, plus att dom är slut nu.. tror jag (?)

Nu så är 26 december slut, och bara 365 dagar kvar tills jag fyller 15! Fett rolig jag är haha.. Nej men ska bli lite seriös här :) Det är faktiskt skit skönt att inte vara tretton mer! Inte för att det känns speciellt mycket större men det låter större på något sätt. Känner mig kanske lite större i alla fall, vet inte varför det är bara en känsla. Jag börjar bli trött så jag bara sitter här och babblar om allt & ingenting. Tror jag ska lägga mig i sängen, lyssna på musiken i mobilen och bara ta det lugnt. För första gången på länge så ska jag faktiskt försöka sova ut, good luck. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0