Morgontrött.

Godmorgon cuties!

Mår ni bra? Själv mår jag mer än bra, jag mår toppen!
Men det är ju inte så konstigt eftersom att det är min dag (y' hehe har fått massvis med grattningar och klockan är bara kvart i nio på morgonen! Är vaken skit tidigt idag eftersom att jag ska möta sarah i älvjsö klockan halv tolv och så ska jag gå hemifrån runt elva tiden, men jag vaknade såhär tidigt för att jag vill hinna fixa mig och äta frukost utan att stressa, hatar att stressa! Speciellt när det gäller att sminka sig, då blir det bara fel.. och dessutom kanske jag måste gå hemifrån halv elva istället för elva för kom på att jag måste förbi lollo en snabbis, har glömt min ''penna'' till mobilen som man skriver med, det är ju touch haha. Och jag vill gärna ha den! Haha men hoppas ni får en bra dag, nu ska jag äta frukost, Puss!




Osv osv osv.. (hoppas det var OK att jag la in bilden..? :)


Kommentarer
Postat av: amanda

grattis :D <3

2009-12-26 @ 09:54:52
URL: http://kkrazy.blogg.se/
Postat av: J'<3

Grattis:) <3 / julia

2009-12-26 @ 12:36:25
URL: http://sthlmsbruud.blogg.se/
Postat av: Fanny

Grattis <3

2009-12-26 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0