Lite gamla bilder jag hitta :)


Jag förra året någon gång tror jag.


Jag & lollo i sommras, i miss!


sarah & jag i sommras.


Jag & fanny sommaren 08


Jag, julia, lollo & sarah, ung 08 dagarna


Jag & sarah T i början av sommaren.


Jag & melina förra vintern, Sjuuuukt gammal


Jag och ellinore förra vintern där med tror jag.


Jag i sjuan, AHAHHAHA vilken tönt -.-!


Och slutligen jag och sarah för
SKIT LÄNGENSEN

Har miljontals mer bilder på min data, det här var bara några av dom! Se & njut =)


Kommentarer
Postat av: calajsis sötnos

Kan du inte lägga ut bilder när ni gick i 6.an om du har några!

Älskar din blogg

kram!

2009-12-19 @ 11:07:18
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0