JULLOV!

Dagen idag har varit sjukt lätt! I skolan jobbade vi ingenting, kollade bara på någon julkonsert och fick våra betyg. Jag har inte IG i något ämne, inte ens matte?.. wiho! Ehm.. efter det drog jag och sarah hem till mig och käkade lite och typ snackade med calle i en timme eller så. Sen tog vi bussen till farsta och mötte liam & david. Var med dom ett tag. Juste träffade även frida på bussen, vi snackade & så. Sjukt längensen ju =)! Hehe, sen när jag liam david & sarah gick ut från centrum så var det största snöhögen, och gissa vad som händer då? David puttar ner liam i den så han ramlar uppochner och med huvudet först, och får snö överallt! Sen lägger liam snö i mitt hår oxå.. buhu, älskar men hatar ändå snön! Jaja så såg väl min dag ut, orkar inte berätta allt i detaljer. Här får ni en gammal bild på mig sålänge, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0