JULAFTON!

Förlåt för så usel uppdatering, men har verkligen inte haft tid att skriva!

Iaf, på dagen igår drog jag hem till lollo & vi fixade oss lite smått. Sen drog vi till farsta och fikade, lika mysigt som alltid! Älskar att bara sitta där med henne och snacka! Sen kollade vi runt i lite affärer oxå och jag köpte underkläder,Lollo vet hur mycket jag älskar det hahaha! Iaf.. Sen så frågade Nevine om jag ville träffa henne lite senare, visst ville jag det! Det var ju så länge sen.. har inte känt mig hel utan henne! Så jag tog bussen till skogås och gick hem till henne. Vi var där ett tag sen gick vi ut.. Vill ni veta vad som händer då? Jo, vi går i snön.. och sen så ser jag hur Nevine springer på mig och attackerar mig, hon trycker ner mig i snön och mular mig! Haha den galningen.. Mitt hår och mitt smink blir alldeles förstört, not funny. Men tro mig, jag ska ge igen någon dag! ;) Efter det gick vi till gården ett tag och träffade lite folk, mysigt! Sen gick vi bara hem till henne och bestämde att jag skulle sova där, snackade med Ante halva natten och höll på att dö av garv! Somnade kanske runt tre och vaknade tio.. Behövde åka hem tidigt!

Så nu sitter jag hemma helt ensam, dadi och dom är och handlar, ännu mer julklappar! Gosh jag kan verkligen inte vänta tills ikväll!
Men sist men inte minst vill jag önska världens bästa läsare en riktigt god jul! ♥


Bild från igår, (Ja vi har bytt jacka hehe..) Älskar dig mest twinie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0