Jag kan inte se min statistik?!

VA?! NÄR JAG LOGGAR IN OCH SKA SE MIN STATISTIK SÅ FUNKAR DET INTE! DET STÅR BARA FRÅN DEN 22/12, DET KOMMER INTE UPP DOM SENASTE DAGARNA :-O NÅGON SOM VET?
___________________________________________________________________________________________

Så.. kände bara att jag behövde skriva det! Hoppas verkligen på att jag får min telefon idag så att ni får en massa fina bilder, menmen det är ingenting jag vet! Men hoppas kan man ju alltid göra haha.. Ska snart fixa mig lite, känner att jag behöver bli lite fräsch, sov med sminket! Inte så skönt! Och så ska jag oxå välja lite kläder tills ikväll!

 vad ska ni ha på er? Har ni bestämt er än?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0