Jag är så dum! ♥

Förlåt att jag inte bloggade igår kväll men vi orkade inte sätta oss vid datan plus vi hade inte tid!

Jaja.. det känns som att mina inlägg alltid börjar så nu för tiden. Igår drog vi till farsta för vi behövde lite smågrejer, köpte en ansiktsmask & någon hudcreame som typ luktade jordgubb, mh.. Så fikade vi oxå på det nya fiket där, dom har ju typ byggt upp ett nytt till centrum där, så det var mysigt! :)
Jag ville oxå kolla efter en tröja men den jag ville ha fanns inte så vi tog tuben till stan men den fanns inte där heller, suck får väl kolla vidare en annan dag!

Senare på kvällen kom vi hem och hade en riktigt mysig tjejkväll! Ja ni vet såna där tjejsaker!
Vad har ni själva gjort? ♥


Blir det för mkt egobilder i bloggen? säg till isf :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

a

2009-12-06 @ 13:00:32
Postat av: ♥Anonym♥

Nädå (; <3

2009-12-06 @ 13:31:44
Postat av: Anonym

ah :s

2009-12-09 @ 14:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0