Iskan inom mig KOKAR..

Min mobil är skit bra, skit fin och allting! Men jag har ett problem.. Jag hade tagit lite bilder så ska jag stoppa in mobilsladden i datan, så kommer det inte upp något!? Jag får panik! Bilderna kommer inte upp, vad är det för fel? Alltid ska något med bilder gå fel för mig!

Jag vill snart inte ha en blogg om inte jag kan ladda in nya bilder, skit tråkigt att bara ta en massa gamla ego bilder lixom, både för mig och för er. Fattar inte vad som är felet, sladden är helt ny och jag fick den tillsammans med mobilen. Kan det vara något fel på min data..? snälla någon som vet? För jag får ångest, panik!



Såhär känner jag mig just nu, vill bara slänga datan i golvet..


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sarah! :] ♥

Jag hjälper dig på lördag älskling ;)

2009-12-24 @ 22:52:06
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: amanda

Testa koppla in den i datorn via sladden, sen går du in på "start" och väljer "Den här datorn"

där kanske den dyker upp :)? Eller jag fattar inte riktigt vad du menar, men aja :dd <3

2009-12-24 @ 23:45:58
URL: http://kkrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0