Im home.

Inne nu ;D! eller ah för ett tag sen! Träffade lollo och vi gjorde inte så mkt, köpte godis & snackade haha.. sen ville hon åka pulka, men gissa vem som vägra, hah! Mina fötter frös ihjäl, och mina händer.. trodde ärligt jag inte skulle orka gå hela vägen hem, kunde knappast smsa haha ;)!
Men nu är jag inne iaf och håller på att snacka med calle och sarah på facebook, trevligt! Nördar playahead & lyssnar på musik oxå.. Hihi, imorgon har sarah lovat att vara med mig typ, vi har inte träffats på tre dagar :o Lång tid.. inte bra, nu har vi hur mkt som helst att snacka om (a)!

Och så fick jag oxå en chock när jag skulle kolla min statistik! Den slutar aldrig höjas, haha keep going ;)!



upp, upp, upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0