Har knappast bloggat någonting..

..För att jag inte har varit hemma, inte orkat & inte haft tid! Men nu är jag tillbaka ;)

Jag har redan berättat hur min dag såg ut igår så jag har väl inte så mycket mer att säga. Idag vaknade vi klockan ett, tro det eller ej men jag vaknade ETT. Har nog aldrig sovit så länge.. Fick en chock när jag kolla klockan, trodde att tiden hade stannat eller något. Men det var riktigt skönt att sova ut måste jag säga. Är jätte pigg nu och ska bara duscha och fräsha till mig lite! Ikväll tror jag inte att det händer något speciellt. Orkar inte gå ut och göra något heller för jag har vart med kompisar och sovit borta ungefär hela veckan. Känner att jag behöver ta det lite lugnt nu. Vara hemma helt enkelt. Behöver det hihi :) Får se om jag ångrar mig lite senare men det tror jag inte.

Nu ska jag gå ner och äta något, senast jag åt var igår eftermiddag. Ni tror säkert jag äter hela tiden, (för har fått lite kommentarer om det förut) Men så är det inte, jag har inte ätit någonting idag, tänk er.. 
Min mage skriker!




Kommentarer
Postat av: B R O W N E

ditt hår e fett fint :) även om du säger att de e slitet så syns de inte

2009-12-29 @ 18:23:40
URL: http://elisabethanniebrowne.blogg.se/
Postat av: Anonym

är dt sant att du är tsm med Calle ?

2010-01-01 @ 23:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0