bara 11 dagar kvar tills julafton!

Idag var det en vanlig dag som alltid! Helt okej med andra ord.. eller ja.. dagen var bra! Det har ju blivit så sjukt mycket snö nu så jag och sarah knappast vågar gå ut från högstadiet! Viktor attackerade ju mig idag så jag nästan dog, eller ha-ha.. han nuddade knappast! Och sen calle som stoppade in snöbollen innanför min tröja, buhu =( Om någon mular mig, då jävlar hah ;)! Efter skolan drog jag och sarah hem till henne och nu sitter vi här och skrattar åt sveriges roligaste grej som hände nyligen, mer kommer ni inte få veta!

Några bilder från idag, Kisses ♥


Julpyssel idag på bilden haha, visst är vi duktiga ;)?


God jul syster (a)


Våran älskade skola haha!


Börjar bli sjukt mycket snö! Men ändå mysigt :)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad smal du e

2009-12-15 @ 17:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0