ut i världen


Snart är vi klara, eller i alla fall jag, väntar bara på att sarah ska sminka sig färdigt. sen ska vi ut och leta efter min skínnjacka och fika. mysigt! Sen när jag kommer hem då ska jag försöka börja plugga lite biologi, har ett prov på fredag. hela kapitel 12 :O hjälp har inte ens börjat, är faktiskt orolig. på utvecklingssamtalet sa dom att om jag inte klarar det provet, då är jag ute på djupt vatten... haha. så ska jag börja packa! pappa kommer hem imorgon, troligtvis.
eller jag hoppas verkligen på det. skriver mer om det senare, pussar.
dagens outfit today:

mörk blå tröja - gina
grått långt linne - h&m
svarta tights - h&m
skärp - accesoarise (stavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0