sorry

..att jag inte har skrivit så mycket, men har inte haft tid! skulle skrivit igår..men sarahs inlägg la av helt, igår och idag. men nu är jag hemma och jag är helt slut! kan berätta lite om gårdagen och dagen. inte för det ä så intressant.. men ändå. kom till sarah runt tre fyra, så åkte vi in till farsta och kolla lite. så mötte vi jocke och niklas! trevlga ungar (a) så gick vi runt lite... vid typ klockan åtta följde jag med sarah till stallet! så kom vi hem vid halv tio, då åt vi och duscha. så kolla vi på en film som hette ''första gången suger'' haha den var fett bra! i alla fall. vi somnade väl runt ett , så vaknade vi vid nio!?:o åt frukost, fixa oss och tog bussen till skogås c där mötte vi jocke och niklas, så skulle dom äta på grillen, haha. sen gick vi hem till jocke och gjorde inte så mycket, kollade lite på tv och sånt..plus mycket mer! ska inte berätta detaljer sarah blir gaaaalen! ja de var väl min dag, nu blev inlägget långt! så ska inte skriva mer om det nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0