saknat mig?

Nu är jag hemma, inte hos sarah utan hos mig. dagen idag har vart skitbra faktiskt! först åkte vi till farsta där träffa vi kalle.. så var vi där lite och skojjsa runt! sen så drog vi te trånkan, eller ja. rättare sagt tog bussen från farsta till edboskolan! där väntade vi i kanske 20 minuter innan jocke och niklas kom.. då gick vi runt hela kvarteret, skratta och snacka.. haha vilket liv. Sen så drog vi te trånkan och åkte högst upp i höghuset och kolla ner.. fett läskigt. jag är höjdrädd (a) haha ja, sen åkte jag och sarah hem och stannade i farsta strand och köpte en dricka.
det var min dag det, nu lite bilder som sarah lyckades ta..
puss!

nicklas solar , haha

ta bort mig, jag ser mobbad ut..
 
pose :)

niklas och jocke =)

jag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0