måndag

Kom hem för ett tag sen. det har vart en bra dag idag, inte så jobbigt. dagen började med idrott då hade vi innebandy , så boring -.- men vi hade bara en timmes lektion för ''ungdomsmottagningen'' skulle komma till våran klass och ge oss lite information, svårt att förklara. så efter det så åkte jag sarah, ida & kim til trånkan så gick vi dit, sen hade vi musik, so lunch, lunchrasten var ganska lång så jag och sarah stack ner till centrum och köpte tuggumi & klubba och varsin redbull, me like. sen hade vi slöjd och jag snackade bara på SOM VANLIGT! kan inte vara tyst på lektionerna.. ;) aja efter skolan stack jag och sarah te edbo, där mötte vi arre. så vi följde med honom te mossen lite och snacka. medans vi väntade på mallan brallan, sen tog jag sarah & malin tåget till farsta centrum jag köpte en skinnjacka & en t-shirt! bild kommer. efter det gick vi runt i 1100290 timmar kändes det som, och tog en glass. sen drog alla hem.
det var väl min dag det, nu blev inlägget längre än vanligt. så ska nog sluta skriva nu. Nu ska jag äta någonting, sitta vid datan & cheka tvn. skriver snart. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0