långt inlägg!

..äntligen hemma lixom! dagen har vart lång & bra . =) skoldagen orkar jag inte berätta om, för vi hade bara tråkiga lektioner och blabla.. efter skolan tog jag bussen till balett vägen & möte världens sötaste saga ! så tåg vi tåget till farsta centrum , och gick runt tog lite foton, och köpte lite godis ! vi ville ha glass men ingen av oss hade pengar :O så vi gick runt till varenda liten människa i hela farsta centrum och frågade om vi kunde få 20 spänn! vi skyllde på att vi behövde halstabletter (a) men nej så blev det inte! vi fick två bananer & en femma på traven iaf . haha juste! vi gick in till onoff oxå , haha världens häftigaste data hittade man ! en sån där touch. skit snygg! ja.. sen behövde vi börja åka hemåt båda två , men jag fick panikdamp! för jag hade glömt mina nycklar hemma , och mamma var i stan och kom inte hem försen nio, så var min mobil dööööööööd & jag fick låna sagas. som tur är fick jag tag på mamma i sista sekund, så fick ta tunnelbanan till skanstull för att hämta nycklarna ! jobbigt.. aja nu är jag hemma . ska snart packa det sista , imorgon hämtar papi mig vid fyra , och JA nu är det säkert .. har precis ätit nu ska jag kolla lite på tvn . puss!




saga har resten av bilderna, hon måste bara hitta sin mobilsladd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0