jag vet inte mer..

jag vill inte ta den dära risken igen, jag vill inte ta risken att bli sårad och få mitt hjärta krossat i slutändan. jag vill kunna tro på det som finns och veta att det finns ett sätt att funka!
att bara gå där hela tiden och tänka på dig får mig att känna mig lycklig. men samtidigt känns allt bara så fel. ibland vill jag bara komma bort från allt skit och oljud.. orkar snart inte mer.
om det ska vara såhär. om alla bara ska ljuga och driva. speciellt du vad är det jag gör för fel?
Om du vill ha mig, visa det då. kom inte till mig sen och säg förlåt för allt.. för då.. då orkar jag inte mer. jag vill bara tro på dig och känna mig trygg! för snart.. ger jag upp helt.
jag kan inte fortsätta såhär, jag måste gå vidare, men jag vill inte gå vidare.. utan dig! jag behöver dig, kan du inte bara förstå det. snälla lämna mig inte, för då lämnar jag världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0