frågor & svar =)

Postat av: therese

Hur länge har du bloggat?
Varför bloggar du?
Vilken är din favorit färg?
Vilken är din favorit godis? 

svar: nästan ett år, om man räknar med min gamla blogg.
jag bloggar för att jag tycker det är riktigt kul .
jag älskar rosa & vit ! 
tro det eller ej , men lakrits är absolut godast måste jag säga !
 Postat av: Leia
Hur trivs du med livet?
Kramar
svar: ibland kan jag tycka att livet är skit men ibland kan jag verkligen älska det, det beror på vilket humör jag är på!
men oftast älskar jag det !

Postat av: Elina
Vad tycker du mest om med att blogga?:)

svar: man kan alltid skriva vad man tycker, det är lixom som en helt egen värld om man säger så..

Postat av: Jarri:D

Vilka platser vill du resa till ? ;)

svar: till new york! och något riktigt varmt land! =)

Postat av: sarah

älskar du mej MEEST ?! :D:DD<3

svar: SJÄLVKLART GUMMAN! <3

Postat av: anders

VILL DU KNULLA? ISF VARFÖR / VARFÖR INTE?

svar: jag det vill väl alla ngn gång, haha varför det kan jag nog inte svara på ;)?


Postat av: victor

är du lebb?

svar: HAHA VILKEN DUM FRÅGA? NEJ!

Postat av: Bea

- Vilka bloggar följer du?
- Varför började du blogga?
- Drömresmål?
svar: desireenilsson, kissies och många i min klass blogg !
se längre ner.
- jag har alltid velat åka till new york!

Postat av: christley

vem gillar du? nyfiken vetttttttu ;)
svar: jag gillar en kille som heter danne, haha där fick du svaret!


postat av: pernilla
vart bor du?
vilken skola går du i? vem var den senaste du var tillsammans med?
svar: stockholm, trångund.
trångsundsskolan, den senaste jag var tillsammans med var jonte.

postat av: bells
1. hur länge har du bloggat ?
2. varför började du blogga?
3. vad tkr du om min blogg :D ?

svar: jag hade en annan blogg förut och där bloggade jag i ett halvår , men så tappade jag blogglusten och raderade den! och den här har jag bloggat i nästan fyra månader snart. så ungefär ett år skulle jag tro.
jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul , och när jag såg alla storbloggare blev jag mer och mer inspererad!
den är väl bra hörru! (a)

 Postat av: sandra

är sarah din allra bästavän? hur länge har ni känt varandra?:D

svar: japp det är hon! än sålänge fyra, i augusti 5.

postat av: anton

vem knullar du helst. välj minst en.

svar: inte vet? x) jag går inte runt och tänker på det, haha?

Postat av: A L B A & J O H A N N A

vilken skola gåru i?
ps :marilyn fett ballt namn
kraaaam
svar: jag går i trångsundsskolan! tack :)

Postat av: anonym

hur många har du strula me?

svar: jag räknar inte precis?

Postat av: FRIDA

1. Vad är det längsta förhållande?
2. Vad är det bästa du vet och varför?
3. Vad hade du gjort om du vann 1 miljon?
:)
svar: har inte haft ngt speciellt långt, någon vecka.
det bästa jag vet är mina vänner! utan dom hade jag inte klarat mig. =)
om jag vann en miljon skulle jag nog resa till ett fint land långt bort med min framtida kille, haha (a)

Postat av: sarah

vem e din allra allra bästvän? :D
och vem hatar du MEST?

svar: haha DU !
det finns många jag hatar och många jag älskar. pekar inte riktigt ut några.

Postat av: Daniella

Vad använder du för smink ? :)<3

svar: foundation, puder mascara och rouge.
 Postat av: M Y O L S S O N

- Vilka stora bloggar läser du ?
- Va tkr du om prinzessiin.blogg.se (min) <3
svar: jag brukar läsa desireenilsson & kissies. haha. ( av dom stora )
jag hittade din blogg igår, så jag kan inte direkt säga vad jag tkr, men den är gullig !

Postat av: sora :)

- Vart bor du någonstan? :)
- Hur sminkar du dig en vanlig dag då du ska ut på stan? :)
svar: jag bor i stockholm, trångsund, dåra?
jag brukar först lägga lite foundation, över det tar jag puder och sen lite rouge och sist men inte minst så tar jag mascara !


Postat av: anonym!

tycker du att du är fin? 
vem är din sexigaste tjejkompis?
har du pussat en tjej ? vem/vilka?
har du strulat med en tjej? vem/vilka/vill du?
svar: ja ibland, ibland inte.
jag tänder inte på tjejer? :s
ja jag har pussat en tjej , mina närmsta.
men NEJ jag har inte strulat med en tjej! nej det vill jag ej.

fin blogg.

Postat av: anonym 

hur många gånger har du rökt?
svar: 1 gång, USCH ALDRIG IGEN!


Postat av: anonym

har du ätit gröt? men ja?


Postat av: anonym

gillar du apelsiner och bananer
svar: haha jag det är väl okej ;D haha!

sarah

vad tänker du på om jag säger '' RICHARD'' ? :D
svar: haha vilken normal fråga! nej men jag börjar skratta , haha du vet .

ANNA  
Vad har du för intressen ? :)
svar: just nu går jag inte på ngnting, men jag gillar att sjunga & vara med kompisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0