:/


Om du vill ha mig, stanna hos mig då och bevisa att jag betyder något. Om du inte vill ha mig, säg det istället för att gå runt och låtsas.. jag orkar fan inte mer. Allt är så jävla svårt, visst. jag sa att jag alltid skulle älska dig, jag sa att du var det bästa som hänt mig. Men jag vet inte om jag kan hålla det längre, jag tvivlar och tvivlar.. ska jag ge dig en chans till? eller ska jag bara ge upp. och gå vidare, gå vidare och hitta den som är den rätta för mig... Jag kan bara inte ha det såhär, jag orkar inte.
Och det måste du förstå, jag älskar hela dig, kan inte sluta. Men på ett sätt hatar jag dig. jag hatar ditt sätt att bete dig på, och det sätt du behandlar mig på. Du behandlar mig som om jag bara vore luft..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0