ÄNDRADE PLANER!



Godmorgon sötnos =)
sovit gott? jag har! eller sådär, har haft ont i huvvet typ hela natten, och har det fortfarande... oh no, vet ni vad det betyder? det betyder att jag inte kan gå ut idag! fan också, och när jag inte kan gå ut betyder det att jag måste vara hemma hela dagen, vara hemma själv :( gud så tråkigt, solen skiner ju och allt oxå... buhu rädda mig. Får väl kolla på film och deppa eller något, jätte kul. inte alls. hoppas ni har det bättre idag!

imorgon börjar skolan och på onsdag kommer pappa hem (i think) har inte träffat han på minst en månad, längtar verkligen! ska bli kul :) nu ska jag äta, är så fruktansvärt hungrig känner jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0